tisdag 30 juni 2009

ååå nej!!

Jaha hyresvärden ringde innan för en stund sen..
Jon o hans fjälla ska flytta..
Så han sa hittar vi ingen som vill bo där flyttar han in..
Jag vill inte att hyresvärden ska bo i huset..
Då vågar man ju inte ens släppa en fis..
Nä dax o tänka ut nån bra..
Dom flyttar ju den 1 augusti..
Haha fast då har jag o tess tvättstugan för oss själva..
Men nää jag vill inte..
Bara det inte flyttar in en sur kärring..
Nee får nog höra me tess oxå om hon vet nån bra..
Kommer inte det ena så kommer det andra o det tredje m.m
Imorgon e Tess ledig..
Så då ska jag o åsa o tess till stranden..
O det dåliga vädret som har lovat imorgon håller sej väck..
Annars blir jag arg..
Jag ska sola o bli brun..
Har varit på arbetsförmedlingen o hämtat papper..
Men jag vet ju fan inte hur jag ska fylla i..
hmm..
Jaja det löser sej väl..
Nee usch om man skulle plocka undan lite..
Ha de gott
Bye..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar