torsdag 4 juni 2009

städat!!

Har fått rätt i köket o i storarumet..
Får ta mitt sovrum o lillans rum imorgon..
där e ju inte så mycket att göra..
men jag ska bädda rent i sängen innan jag lägger mej..
nee nu vill jag ha upp gardinstången i mitt sovrum för solen är riktigt störig på morgonen..
får ringa hyresvärden på måndag för han skulle hjälpa mej me det o sen få upp mina hyllor..
kent o dom fixade ju inte det så nu e det riktigt stora hål i lillans rum.. blir att spackla..
men det sa hyresvärden att han oxå skulle fixa..
får väl se när det blir av..
vill ju bara få rätt på allt..
Men det tar ju tid..
men sen kommer det bli fint..
Haha har nog fått rätt på lyan när man väl ska flytta eller nått..
brukar ju va så..
men det bästa o bo här är att man får aldrig klagomål för fester eller att man spelar hög musik..
det är väl därför jag inte vill flytta..
här kan man göra som man vill..
nä skriver senare ikväll
ha det gott alla!!
bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar