måndag 1 juni 2009

Måndag!!

Igår hade jag bestämt mej för att jag skulle lägga mej innan kl blev 12
men sen dök ju tess upp..
vi pratade tills kl 00.55 sen gick vi o la oss..
men inte kunde jag somna ändå..
låg o vände mej hela tiden tills kl blev 02.05 sen somnade jag o vakna vid 04.15
då hade jag drömt nått skumt
sen kunde inte jag somna om..
Men jag har haft ett riktigt flyt på jobb idag ändå..
var inne hos tess innan..
hoppas det löser sej mellan henne o A....
Håller tummarna för dej gumman min..
Snart kommer nog min fis hem;)
ska bli riktigt skönt att få hem henne..
Hon e mitt allt
känns ju konstigt ännu att va utan henne varannan helg..
Nu börjar det kännas att jag knappt har sovit i natt..
Nä ikväll ska jag försöka lägga mej tidigare..
Jag o tess kunde inte sluta skratta åt en massa olika uttryck igår..
så övertrötta var vi..
för vi skrattade åt sånt som inte är roligt egentligen..
nä om man skulle försöka få lite gjort..
ha det gott
Bye!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar