söndag 14 juni 2009

Småland..

Jaha igår kom vi upp till jenny o dennis i småland..
Vi åkte till deras polare...
Vi blev bjudna på mat;)
Sen gick vi till lekplatsen o lekte.
Snacka om att bli barn på nytt..
Bilder finns på facebook..
Frös inatt fast jag sov me duntäcke så inatt blir det 2 täcken..
Idag har vi varit på lekplasen här i vislanda..
Så man solade en del men blir det fint väder imorgon ska jag gå ut me lillan..
måste få färg nu..
Sen färgade jag utväxten..
fast vi satte färg i hela håret..
eftersom jag tog blond igen så skulle jag bara ha det 20 min i..
mest för att det inte ska bli vitt..
men vi glömde bort tiden så 10 min extra blev de..
men det blev bara lite ljusare som tur e..
dennis o jenny ska jobba imorgon så vi får se om vi vaknar lika tidigt..
Hoppas på lite sovmorgon..
Men vaknar lillan o hon ser katterna så vill hon nog inte sova mer..
Stackars katter..
Det e ju kul o jaga katterna haha..
Nee nu vakna lillan
skriver mer imorgon..
ha det gott
Bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar