söndag 7 juni 2009

Söndag!!

Idag vakna jag vid 11..
Det var ju inte tänkt att jag skulle sova så länge..
Men det e ju elli i ett nötskal hahaha
Tycker ju om o sova länge..
En jag inte förstår mej på är tess mamma..
sa att hon går upp vid halv 5 på morgonen o dammsugar eller sätter igång tvätt..
Det får då ingen mej att göra..
Jag e ju en zombie på morgonen ju.
när hon berättade de så sa jag bara du e inte klok ju..
Det e ju helt sjukt ju..
det kommer aldrig på frågan här iallafall..
Haha det hade varit kul o se mej halv 5 på morgonen..
men undrar om man hade fått liv i mej..
tess väckte mej 7 en morgon då satt hon hos mej i sängen..
Hon bara elli e du vaken?? jag bara mmm
Men e du vaken o jag bara jaaa..
o jag frågar vad klockan e..
den är 07.00
Du e inte klok vräker jag ur mej..
elli kan vi inte dricka kaffe..
tess du e störig ju sa man bara..
vi är rätt roliga på morgonen hahaha..
Men det är bra att ha tess som granne..
Vi har ju aldrig tråkigt hahaha..
Fy vad trött jag e..
blir o tvätta lite till glömde ju helt bort att jag tvätta igår..
Sen kommer snart min flisebus hem..
ska bli kul o få hem henne..
Hon är ju så mammig..
så man kommer få många kramar o pussar idag;)
Hon e mitt allt..
Men alla barn är goa..
Min syrra ska snart ha en till..
Då har hon 4 st..
Hon tyckte oxå jag skulle ha så många..
Men jag tror inte jag vill ha så många..
dom kostar ju oxå en del..
men dom e ju så söta..
men här blir inte nått syskon till lillan på ett bra tag hahaha..
Syrran är värst..
Men hon är 11 år äldre..
Jag är ju minstingen hahaha..
Om man skulle gå ner o börja me tvätten..
ha det gott
bye!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar