fredag 19 juni 2009

midsommar!!

Jaha då var snart midsommar oxå överstökat..
Vaknade imorse av att lillan pep efter mamma..
Gick upp o gjorde välling till henne..
Jag var så trött att jag knappt såg någonting..
La mej igen o mornade mej lite..
Kan ju inte bra gå upp på en gång..
Sen kom jenny så det blev att man gick upp o tog en cigg me henne..
Sen sa jag till lillan att hon skulle väcka dennis..
Men hon ville hellre jaga katterna..
Sen när jenny skulle gå till jobb blev lillan ledsen..
Faster fick ej gå..
Sen gjorde jag mej iordning så vi kunde gå me lillan till lekplatsen..
Men jag sa till dennis att det var nog inte lönt för molnen var svarta..
Men när vi började gå så kom regnet oxå..
Så vem e bäst o vet bäst??
Jo elli så klart haha;)
Så vi gick in igen..
sen idag lagade dennis mat haha..
duktig var han..
sen när jag skulle duscha skulle flisan ju me..
Så jag hade lillan som publik..
Jo mamma gris e hon ju..
Kan ju inte ens gå ut o röka fören hon stor tjuter efter en...
Kan bli lite jobbigt ibland..
Men söt e hon då hon blir arg..
Hon blev arg innan för jag slängde hennes napp..
Men den hade hon tuggat itu..
Jag o dennis skratta..
men det låter så roligt när hon blir arg..
Undrar om jag e lika rolig haha..
Nee nu ska jag ha lite mer kaffe..
Ha det gott
Bye!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar