fredag 26 juni 2009

Tankar till T.H

Du har fastnat i mina tankar..
Vet att det händer mycket i ditt liv just nu..
Ta den tid du behöver..
Fast det händer mycket runt om dej nu så finns jag kvar..
Jag vill inte höra av mej för mycket ifall du tycker det är jobbigt just nu..
Därför låter jag dej skicka först..
Vill inte att du ska bli pressad..
Vissa kan ju tycka det e jobbigt..
Så jag svarar ju när du hör av dej..
Mest så du inte tror att jag dissar dej eller nått..
Idag har jag mått dåligt pga att bule avlivades..
Så jag har inte orkat va social idag..
Men det kändes bra när du skicka kramen idag;)
Du fick mej på andra tankar för en stund..
Hoppas det e bra med dej..
Slänger iväg ett mess imorgon..
Ville bara att du ska veta hur det ligger till..
Vet ju att du läser denna blogg..
Behövde skriva av mej detta..
Tänker på dej söt..
Bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar