lördag 6 juni 2009

gårdagen!!

jag o tess gjorde oss iordning för att sticka till ystad..
det var några unga killar som körde förbi oss o glodde som fan..
så tess bara ni ska få..
så vi susa för bi dom haha..
dom trodde väl att vi inte skulle våga..
o dom han inte ifatt oss..
fula småpojkar var dom haha..
sen då vi kom in i ystad åkte vi först en raggar runda..
sen blev det bilträffen vid elgiganten..
men snuten kom efter 15 min sen stack vi o handlade cigg..
vi fick låna skivan av stoffe me låten vi vill bara åka volvo
eller vad den nu heter..
det e en tej som sjunger..
vi trodde det var orginalet tills låten börja låta konstigt..
vi trodde det var hack i skivan..
men det var en remix..
arg man blev..
vi ska ju ha orginalet..
Sen åkte vi ut till jimmys hus..
vi drack kaffe o pratade..
han fjälla kom igår ju..
hon bor ju i linköping..
Så sur hon var hela tiden..
Så vi stack sen..
Sen så körde vi först in till skurup igen o tog en raggar runda..
men det skulle vi inte gjort..
för kent o tony var ju ute i skurup o drack..
helt störiga var dom..
sen åkte vi till rydsgård för o sätta upp lapparna om att marcus blir 25 idag!!
men då helt plötsligt står vi still för en bom vid tågspåret var knäckt..
o jag sa inte nu för jag vill hem..
men långt om länge fick vi satt upp lapparna..
när jag kom hem gick jag o la mej..
så trött man var..
men man har ju ändå haft en bra fredag kväll..
Men idag e man sliten..
ne skriver mer sen ha det gott
Bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar