torsdag 11 juni 2009

Stressig dag!!

Imorse höll jag kanpt på att komma upp..
Jag la mej lite efter 11 igår..
somna på en gång..
men vaknade av sms..
var nog bara halvvaken när jag skrev..
För imorse när jag vaknade hade jag bara svaga minnen om att jag hade vaknat
av sms..
ska nog inte lägga mej tidigar för ju mer jag sover så vill man ej gå upp..
detta börjar bli farligt ju..
Men kom i tid ändå..
stressade som fan haha..
Sen detta väder gör mej så trött.
Fast så länge jag håller igång me nått så e man pigg..
men tar man en paus så e det kört..
Idag har jag städat kylarna o dom var ju inte roliga..
jag sa ut me skiten o köp nya..
Sen har jag putsat fönster..
haha idag var det en pojke i 6 klass som fråga om jag var singel..
Jag bara ja jag e singel men är inte du lite för liten för mej??
Nä sa han..
O vi mat tanter började skratta..
Det e ju inte klokt..
hmm aldrig i livet..
håller mej till killar som är äldre än mej..
usch måste packa idag..
Hur ska jag stå ut i 10 dagar..
jag kommer sakna mitt hem o mina vänner..
Kommer sakna dej tess..
Jag kommer skriva upp nr till jenny o dennis så får du ringa dit från min hemtelefon..
Nee är ju helt deppig..
Fast jag vet att jag kommer få kul där uppe jue..
Men här hemma kan man göra vad fan man änn vill haha..
Fast det kan jag nog där oxå..
men hem juva hem..
Har städat trappen idag;)
Så nu får ni inte skita ner den på 10 dagar för jag e inte hemma..
SÅ då får ni städa sj..
Sen har jag inte tid o städa den förän den 28-29
nee ska ta o göra kaffe..
känner mej som en zombie..
Ha det gott
Bye!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar