tisdag 16 juni 2009

Tisdag!!

I dag har vi gått upp tidigt..
När jag skulle göra välling till lillan låg jenny kvar i sängen..
Jag bara jenny skulle inte du jobba??
jo men jag har migrän..
Sen la jag mej igen men det gillade inte lillan..
Hon hoppa o studsade på en..
Till sist blev jag så trött på de så jag gick upp..
Blev att vi drack kaffe o åt frukost..
Sen gjorde vi oss iordning för att gå till lekplatsen..
Lillan älskar att gunga..
När det gick försakta skrek hon FART..
så jag o jenny turades om o hoppa av våra gungor o sätta fart till lillan..
Sen då vi kom hem la vi oss alla 3 i sängen för att lillan skulle sova middag..
Men det sluta me att vi alla sov..
Vi vaknade precis innan dennis kom hem från jobb..
Han såg att vi precis hade vaknat haha..
sen fick vi höra för att maten inte var färdig haha..
Typiskt killar..
Sen har jag duschat lillan..
så jag fick oxå ta en dusch..
Hoppas det blir fint väder imorgon..
Sen på torsdag ska vi först till leos lekland..
Stort som fan..
Så kul kommer vi ha..
Ska ta med kameran..
Sen då vi kommer hem ska vi fira midsommar..
pga att jenny jobbar på midsommar..
Nee ska försöka natta lillan snart..
Tänker på sötisen;)
O saknar mina vänner;)
Ha det gott
Bye!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar