fredag 26 juni 2009

Torsdag kväll..

Vid 4 tiden somna han in..
Kändes jätte jobbigt då tess kom in o sa att det var färdigt..
Jag fick hålla inne tårarna..
Jag trodde inte hon skulle prata så mycket om det som hon gjorde..
Men hon behövde nog få det ur sej..
Sen satt vi o vänta på marcus i ett par timmar..
Vi skulle få en mp3 skiva av honom som vi kopiera låtarna..
Men vissa låtar kunde jag knappt höra förän nästan man börja gråta..
Men allt kommer när man lägger sej..
Jag o tess har sagt att ingen ska nämna nått om bule under festen..
Risken finns att vi gråter..
Jag e ju känsligare när jag dricker..
Får hoppas på det bästa..
Idag har jag knappt klarat prata me någon..
Men marcus fick oss att skratta en del..
Men han e rolig..
E jätte glad för marcus skull..
Han har fått en riktigt bra flickvän..
Det e kul o se han så glad..
Snart dax att nanna..
Men ska skriva ett till inlägg..
O det e till en viss person..
Du vet vem du e..
Ha det gott
Bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar