tisdag 23 juni 2009

Usch sån kväll!!

Jaha känns lite som jag inte vet var jag ska ta vägen..
Undrar hur det känns när man kommer hem??
Jag tror att grannarna fattar att jag har kommit hem igen..
Jag ska spela hög musik o bara tänka..
Fast det blir när lillan har somnat..
Fast jag tror nog tess kommer va hos mej..
Känner mej inte trött alls..
men jag lär få det i nacken imorgon då jag kommer hem..
Hoppas min tröja har kommit..
Det hade varit kul..
Sen sa tess att hyresvärden ringde som fan..
Så det blir att ringa han imorgon..
Undrar vad han ville..
Vill inte veta av att det klyddar i huset..
Det e ju jag som har alla nycklar..
Skönt man slipper städa iallafall..
Nu börjar alla få problem..
Vad är det för värld vi lever i..
Ikväll har lillan inte velat sova..
Hon fick mej att bli arg..
Men som vanligt tittar hon på mej som vad är det me dej??
Typiskt lillan..
Hon är helt mammig nu..
På morgonen o på kvällen e det värst..
Hoppas hon lugnar ner sej lite..
För man kan inte ens gå på toa ifred förän hon blir arg o ledsen..
Fast hon är helt underbar fast hon är sur o tvär..
Nä om man skulle försöka sova lite..
Så hoppas jag inte mitt undermedvetna börjar inatt igen..
Dennis är för rolig..
Han ska ringa mej på lördag o se så jag lever..
klart jag kommer leva men jag kommer nog inte må så bra..
Nee sängen kallar!!
Ha det gott
BYE
ElliMisil..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar