måndag 22 juni 2009

Sista dagen i småland!!

Har haft jätte skoj i småland..
Imorgon blir det att åka hem..
Alltså semestern är slut..
Kommer kännas jobbigt o åka hem..
Här kan man göra vad man vill utan att folk snackar..
Hem till byn som gud glömde..
Men tess behöver mej nu..
Hennes liv håller på o rasa..
Undrar varför jag nu drömde så inatt..
Jag är nog rädd för det..
Men jag kan tyvärr inte stänga ute allt fast jag vill..
Kommer inte få nån ro när jag kommer hem..
Men jag får väl sätta mej o skriva ner alla tankar när jag kommer hem..
Kommer stötta dej tess o jag tar det ganska hårt jag me..
Kommer jag klara se bule utan att börja gråta??
usch jag vill inte hem förän allt har löst sej..
Men jag måste..
Kommer sakna jenny o dennis..
Vi e ju familjemedlemar..
Känns skönt o ha er vid min sida..
Nä nu blir det att
Mysa
Duscha
Packa
Bränna ut mina låtar
och sova..
Måste upp tidigt imorgon..
Ps skriver imorgon när jag kommer hem..
Ha det
BYE!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar