fredag 5 juni 2009

Vilken jobbig dag!!

Vaknade 08.10 av att det prasslade i köket..
o jag kollar på mobilen..
nej jag har försovit mej..
sen börja jag undra vem som var inne hos mej..
hoppa ner i mina kläder o gick ut i hallen men där var ingen där..
så jag kolla vid datorn o där satt tess..
hon bara ÖÖÖ E INTE DU PÅ PRAKTIKEN??
Nee jag har ju försovit mej..
jag o tess kollar på varandra sen asgarvar vi..
ringde o sa att jag kom om 15 min..
både jag o tess undrade varför hennes mamma inte ringde..
men dom ville se hur länge jag sov..
Hmm låter inte bra i mina öron..
för jag kan sova länge..
så jag o tess tog en cigg sen började jag springa o leta efter min hårbortse..
men inte hitta jag de så tess sa förlj me mej in o låna min..
trodde jag gav henne borsten men jag hade lagt den på borde..
sen sprang vi o leta efter hennes..
Inte bra att va så trött..
men det gick bra på jobb förutom att jag inte hade tålamod me o få
bort fastbränd mat som var i bläcket..
när jag hade hållt på i 10 min sa jag nu skiter jag i detta..
Jag blev riktigt arg.. men det e nog den där roliga veckan haha..
Dom tyckte jag såg så rolig ut när jag slängde iväg diskborsten..
men det har varit så mycket stress idag så elli blev på dåligt humör..
ska me tess till ystad ikväll..
vi ska köra vår raggar runda i ystad hahaha..
men det e inte lika kul utan baslådan..
det e liksom inte samma action..
sen i natt ska vi hitta på hyss för en av våra polare blir 25 imorgon..
stackars han.. våra hyss e inte roliga haha..
men man kommer ju inte va hemma fören riktigt sent..
men kul ska det bli..
I natt drömde jag att vi kom till en skog där svamparna var i alla olika färger..
sen var det en liten tomte som sa att vi inte fick äta av svamparna..
den tomten likna en trädgårds tomte..
han sa vi var i tomtelandet..
sen skulle vi hålla i våra barn för det fanns lömska djur som kidnappade barn..
jag bara titta på T.H o sa hmmm..
sen gick vi vidare sen helt plötsligt försvann flisan o THs son..
vi sprang o letade som bara den.. sen hitta vi dom som tur va..
sen var det nått som drog mej upp i luften o jag skrek efter th..
hjälp hjälp hjälp
han fick tag i mitt ben så han drog ner mej sen gick vi dit han ställde bilen..
men där var ju ingen så vi fick ta bussen hem..
TH var väldigt arg..
men när vi kom hem stod bilden där..
sen vad som hände håller jag för mej sj..
sån sjuk dröm!!
men det brukar vara mycket äventyr i mina drömmar..
men jag har ju fått mej ett par skratt av den drömmen..
träna magmusklerna var det ja..
nu ska jag göra annat..
ha det gott!!
Bye!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar