tisdag 9 juni 2009

Tisdag morgon..

Imorse vakna jag av att jag fick sms..
var så trött så jag knappt såg vad jag skrev haha..
lillan kramades jätte mycket o så ville hon pussas sen..
När hon blir stor kommer hon charma alla killar..
Farligt värre..
Imorgon ska hon på dagis för nu e hon bra igen..
Usch nu åker man snart..
tiden går ju så fort..
men kul ska det bli..
Tycker ju bara synd om jennys katter..
dom kommer inte få en lugn stund haha..
Innan då jag stod i fönstret o rökade så satt det en gubbe i sin bil o luktade på en tidning..
Hallå hur normalt e de då??
men men
jaha idag kommer palle o hämtar sin väska för han ska ju till österrike..
på torsdag..
Men undrar när han kommer..
för man har sj lite o göra idag..
får ringa jenny o höra vad man ska ha med sej..
men nu ska jag ner o hämta paket på tores..
kläder till lillan..
ha det gott
Bye!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar