torsdag 11 juni 2009

så då var snart denna dag slut..

Imorgon börjar man 7..
Fast tess mamma ringer o väcker mej..
Då kan jag inte ligga o dra mej för somnar jag om så blir det inte kul..
sen imorgon måste jag tvätta dom 2 sista maskiner tvätt..
o packa det sista..
usch man åker ju tidigt..
snacka om att jag vill sova länge på söndag..
men så blir det inte när man har flisan..
Fisen ligger o kollar på krambjörnarna..
ska sola som bara den i småland..
men bara för det blir det väl inget fint väder..
nee usch vad jag låter negativ..
jag e bara trött haha..
Hoppas tess kommer in när hon kommer hem..
hon har ju mina nyckar till tvättstugan..
Så hon inte får me sej dom imorgon när hon är på jobb..
neee nu ska jag fortsätta att prata me sötisen..
ha det gott
Bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar