lördag 27 juni 2009

Vilken fest haha

Åsa kom till mej vid 7..
Då hade jag precis varit i duschen..
Tog mej ca 15 min o sminka mej o fixa håret..
Tess kom in sen o gjorde sej iordning..
Marcus, Maja o cina kom lite efter 8..
Sen kom vi på att anders skulle komma..
Så jag slängde iväg ett mess till han..
Så han sa att han kom lite senare..
Men klockan gick o där kom ingen anders..
Så till sist blev tess svin sur o skällde ut han på sms..
Jag förstår henne..
Jag hade jätte kul..
Först försvinner maja o cina..
Dom skulle hämta något..
Tiden gick..
Sen försvann marcus..
Hittade han på min toa..
Han mådde inte bra o det syntes..
Sen försvann tess in till sej..
Så jag gick in o kolla till henne..
Då låg hon i sängen..
Hon säger till mej att kom in om en kvart ska bara vila lite..
Hmm det känner man igen..
Så när jag kommer in ska marcus o hans lille bror ut o gå lite..
Frisk luft heter de..
Sen kom dom tillbaka igen..
O sen kom maja o cina..
Fy fan snapsarna var nog inte rktigt bra o ta..
Fast jag var nog uppe i en 8 st..
Sen vid halv 2 skulle maja gå hem..
Marcus följde me henne..
Så sen var det ju bara jag o åsa o cina..
Vid 3 fick jag nog o sa nu går jag o lägger mej..
Dom ville va uppe lite till så jag sa bara gör ni de..
Vaknade vid 8 av skallebanka o att åsa var ledsen..
Crille hade inte velat hämta henne..
Fick ett mess av henne att jag går nu o jag lånar din tröja..
Så jag gick upp o ringde henne..
Jag bara ska du gå från skivarp till trelleborg..
Japp sa hon
o jag bar du e fan inte klok..
Hon bara nä men elli gå du o lägg dej igen så hörs vi senare..
så jag la mej igen..
Sen vakna jag vid kvart i ett o sen fick jag sms av T.H
Sen somna jag om igen..
Vaknar av att tess väcker mej o då e kl nästan 3
Sen har jag varit uppe sen dess..
Så nu ska jag snart in i duschen..
Ser ut som ett träsktroll..
ha det bra..
Bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar