onsdag 10 juni 2009

Vilken dag

Imorse vakna jag av att mobilen ringde 05.10 o då skulle jag gå upp..
Hmm jag skulle ju bara morna mej lite ju..
För jag o tess skulle dricka kaffe innan vi började..
Men nää vaknar som tur var av att jag fick sms..
O det var ju från sötnöt;)
men det blev fart på lilla elli..
på me kläderna..
gjorde välling till lillan..
klädde på henne snabbt..
stack sen o lämna henne på dagis..
Vi hann i tid..
sen gick jag hem o byta om igen..
sen drack jag en kopp kaffe..
Sen fick jag gå för o komma i tid..
Men det tar ju bara 3 min o gå..
Idag var det möte..
Jag tyckte det var så tråkigt o lyssna på så jag fortsatte me de jag gjorde..
Denna dag har jag varit helt pigg..
Men när jag kom hem blev jag väldigt trött..
O en trött tess o jag har haft en pratstund..
Lillan fick hem saker från dagis idag..
så fint det var..
hon e så duktig..
Sål änge hon låter bli att måla på mina väggar..
Fick ju knappt bort blyertsen hon hade ritat me..
Nee nu har jag inget mer att berätta..
eller jo..
tess har fått lejonkungenlåtarna i huvudet..
så nu kom vi på ännu mer hyss haha..
nää nu pyser jag från min blogg..
skriver senare
ha det gott
Bye!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar