fredag 12 juni 2009

usch sånt väder..


Blitz o jag


Gadde o Jag




Hoppas detta väder försvinner tills imorgon..


För man blir ju riktigt trött o frusen..


Palle o hans föräldrar skulle åka till österrike imorse men


båten var inställ pga blåsten..


så dom åker ikväll..


Haha denna midsommar firar jag me lillan:)


Han ville ha me henne till österrike men jag sa nej..


Han får åka me henne nästa år eller nått..


Nu börjar alla skicka ; hur ska vi klara oss utan dej??


Ni får messa mej eller så finns jag på msn ibland o facebook..


Känner just nu bara för att va hos hästarna o bara släppa alla tankar..


Fast kanske inte..


För bule ska avlivas till hösten..


Jag åker dit dagen innan o säger hejdå..


usch jag kommer böla som fan den dagen..


Det kommer va mest tufft för tess..


Men det e de bästa för honnom..


Han har fått leva ett bra liv..


fy sen kommer tess kasta upp mej på master gold..


Han är ju inte helt inriden ännu..


Man får nog skaffa en skyddsväst först..


Sen mina ridbyxor är helt borta..


Kan ej hitta dom..


Så man måste till hööks en dag..


Blir o hanla ridbyxor o ett par ridskor för mina ridstövlar e för vintern..


Sen en ny ridjacka hade inte suttit fel..


vi får väl se sen efter sommaren..


måste ju upp på häst ryggen igen..


ska kolla upp lite nu...


ha det gott


Bye..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar