onsdag 24 juni 2009

Onsdag!!

Vaknade vid halv 8 o trodde jag hade försovit mej..
Men jag vaknade en halvtimme innan jag skulle upp..
Så såg jag att åsa hade skrivit till mej på facebook..
Att jag skulle ringa när jag gick upp..
Så jag ringde henne..
Hon ville komma..
Gick me lillan till dagis vid kvart i 9
sen var jag hemma 5 över 9
Sen kom åsa..
Så vi har pratat en del..
Sen ville chrille oxå komma.
Så följde åsa me han in till ystad..
Så hon kommer vid 12 igen..
Skönt me lite sälskap..
Sen måste jag ringa soc vid 1 om ny praktik..
Hoppas hon är inne då..
Men vet ju inte var jag vill praktisera..
Vi får väl se..
Jenny o Dennis saknar oss ;)
Dom tycker det e för tyst nu..
Vi saknar er me..
Lovar att vi kommer snart upp igen..
Ska ju dit då det e sexparty..
Hur ska jag hinna allt innan skolan börjar..
Ska bli skönt att börja plugga..
Komma nån vart i livet..
Usch nu börjar jag undra hur jag ska hinna allt tills den 26..
ja det löser sej nog..
Ha det gott
Nu ska jag va lite social när åsa kommer!!
Bye!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar