onsdag 1 juli 2009

Stranden..

Imorse vakna jag 5 i 7 av att grannen mitt imot höll på o borra i sten..
Visst man skulle upp men jag blev på dåligt humör..
Störigt att bli väckt så..
Idag var det jag som väckte åsa..
efter vi hade lämnat lillan på dagis åkte vi till stranden..
Fy fan vad varmt de va..
Så vi bestämde oss för att ta ett dopp..
Jag har nog inte frysit så mycket som när jag kom i vattnet..
det var svinkallt..
Så vi gick upp igen o solade..
Vi har solat i ca 3 timmar idag..
Tess kom ner efter att vi hade solat lite..
Sen kom maja o hennes barn o cina..
Tess o åsa somnade men jag hade ingen ro till sånt..
Jag höll koll på molnen..
Åsa o tess smörjde inte in sej så dom e riktigt röda..
Visst jag e oxå röd men inte som dom..
Imorgon ska vi me barnen till stranden..
Ska bli riktigt skoj..
Usch vad det kliar..
Måste snart in i duschen..
Nee om man skulle kolla mejl o sånt o sen göra lite nytta..
Ha det gott bye..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar