torsdag 16 juli 2009

Torsdag..

Inatt som var vaknade lillan o kunde absolut inte sova..
Hon var ledsen o skrek ajj..
O tog sej för öronen o gnugga huvudet hela tiden..
Fick ge henne alvedon för att hon skulle sova..
så imorse fick jag ringa vårdcentralen..
Hon hade ju feber när hon vakna..
Hon hade öroninflamation..
så nu går lillan på pencilin..
Fick reda på att jag tänker sj inte på att jag mår dåligt..
Nu e man där igen..
skärpning..
men det löser sej..
idag har jag o åsa spelat yatzi..
men hon vann båda gångerna..
kul hade vi..
tack åsa för du körde oss till vårdcentralen..
ikväll e lillan på sjöbomarknad me tess..
Hon e på väg hem nu..
O då blir det medicin för lillans del..
Hon tycker inte alls om det..
nee nu ska jag göra lite till innan lillan kommer hem..
ha det gott..
bye..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar