torsdag 23 juli 2009

Gäsp Gäsp!!

Jaha ikväll har jag försökt o nå lilla dennis men han svara inte..
Så jag ringde jenny då hon hade slutat..
Dennis ringer imorgon..
Fick för mej att jag skulle kolla igenom musiken jag har bränt av jenny o dennis..
Men på ena skivan som jag börja lägga in låg ju 695 låtar..
Har inte ens gått igenom hälften..
Jag blev ju helt trött i huvudet av de..
Blev förmycket för mitt lilla huvud ikväll..
Idag har jag varit trött o seg..
Får messa masse att det har löst sej..
Nu e det knappt en månad kvar tills man ska till småland..
Weeei längtar..
Har mått ganska dåligt ett tag nu..
Får se om det snart blir bättre..
Men känner mej nervös..
Men det löser sej..
Får väl bara vänta in beskedet..
Nee det blir sängen strax..
är helt slut i huvudet..
ha det gott
bye..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar