tisdag 28 juli 2009

Måndag!!

Idag var jag o åsa på valens köpcentrum..
Hitta ju lite kläder jag köpte på rean..
Sen åkte vi o handlade på city gross..
Fick ju me mej en hel del..
Sen körde vi hem till åsa så jag kunde hämta mina saker..
Sen körde vi o prata snabbt me chrillan..
Sen åkte vi hem till mej..
Sen satt jag o väntade på att fisen skulle komma hem..
Jag , britt o palle drack kaffe o pratade lite..
Sen har jag pratat me masse på luren..
Sen kom jag på att jag skulle ringa o fråga jenny en sak..
Vi pratade ett bra tag sen fråga hon om jag skulle prata me dennis..
Så jag prata lite me han me..
Sen färgade jag mitt hår ännu ljusare..
Fint blev de..
Sen kom tess så nu har hon precis gått..
Nu blir de att sova så man kommer upp för lillan ska på dagis..
Ha det gott
Bye..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar