söndag 5 juli 2009

Söndag kväll..

Palle o sara kom o drack kaffe..
Han hade ett annat modem till mej min inga sladdar me..
han trodde det var samma men det var de inte..
Så nu får jag hoppas det håller sej..
Så inte modemet klyddar igen..
Sen kom tess in..
Vi prata lite..
Sen ringde jag masse..
vi prata lite..
Kommer inte att skriva nått om det här ännu..
Några vet vad det e..
Det är ett projekt..
mer berättar hon inte..
Sen ringde jörgen o fråga hur det var o så..
Alltså min före detta granne..
Ikväll e jag rent slut..
Men fick ju bara 2 timmars sömn..
Så e det då man pratar me folk om nätterna..
Men man dör ju inte..
Väntar på att åsa ska ringa sen blir det att sova för natten..
Usch idag har jag nog samlat för mycket information in my brain..
det ska nog bli bra..
e bara rädd för allt just nu..
Men det e så mycket som kommer hända den närmsta tiden..
Men jag tror allt kommer lösa sej..
Har många som stöttar mej om det skulle va nått.
Utan er hade jag nog inte pallat allt..
Jag vet att jag e stark men inte alltid..
Nee nu ska jag röka..
Masse din låt har satt sej i mitt huvud..
Där e nått me låten som får mej att bli pigg o glad..
Den har du gjort bra..
T.H du finns i mina tankar..
Ha det gott
Bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar