onsdag 22 juli 2009

Weeei!!

Då var det dax o uppdatera igen..
I söndags prata jag me masse o dennis..
O nu har vi kommit överens hur vi ska göra me projektet..
Det blev ändringar nu ju..
Men detta ska bli riktigt skoj..
Tyvärr tänker jag inte avslöja något ännu..
Kolla ju projektet o det har ni gjort riktigt bra..
Ni har kommit långt på de..
Fast det e ju en bra bit tills vi e färdiga..
Nu måste jag försöka sätta mej ner i helgen o börja skriva ner..
Nu måste man börja fundera ut lite ideer..
Men det kommer nog bli bra..
Idag var åsa hos mej en stund sen körde vi o lämnade viktiga papper..
Idag går tiden sakta..
Allt e lite jobbigt nu för man har en del o tänka på..
Måste sätta mej o kolla min almenacka..
Känns som allt krockar hela tiden..
Lillan sitter o tittar på aristocats..
Ska gå igenom en massa musik ikväll när lillan sover..
Sen blir det att packa imorgon..
denna helgen kommer jag nog inte va hemma..
Känner att jag måste komma bort lite till..
kommer skriva mer ikväll
ha de gott
bye..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar