onsdag 15 juli 2009

Onsdag...

Imorse vakna man av att det bullrade ute..
Men man somnade om en stund..
Men sen fick man inte sova mer..
Ringde åsa för o se så hon var vaken..
Och det var hon..
Vid 1 kom hon me barnen..
Kul hade vi..
Hoppas det löser sej för dej gumman..
Det e nästa så man sj mår lite dåligt..
Vill bara att du ska må bra..
Men det är ändast du som kan avgöra vad du vill..
Men du vet vad jag tycker..
Kommer inte tycka illa om dej för att du kanske väljer c.j
Du ska följa ditt hjärta..
Men vi får ju se vem som vinner ditt hjärta..
Jag finns här för dej vad som än händer..
Du e den bästa vän jag har..
Du kan ringa mej dag som natt vad det än e..
Svarar jag inte första gången så ring tills jag svarar..
Så nu har man tvättat 5 maskiner o har 2 till o tvätta..
Hinner jag inte allt idag får jag ta lite imorgon bitti..
Ska försöka rensa ut lillans kläder..
Jag har nog 5 kartoger fulla me lillans kläder som e för små..
Får ju inte plats me hur mycket som helst..
Sen måste jag göra ordning i min garderob..
Det har varit en tess som har gjort oreda i min garderob..
Alltså när jag var i småland..
Hatar att ha det stökigt..
Får panik när det ser ut som det gör..
Men nu ska det bli ändring på det hela..
Lillan är trött o grinig..
Hon klarar inte av denna värme..
Hoppas snart det blir lite svalare..
Nu ska jag gå o göra lite nytta..
Tack för en trevlig dag åsa..
Ha det gott
Bye...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar