torsdag 1 december 2011

Torsdag 1/12

Har haft en usel dag..
Skulle ha prov på grammatiken i engelska.
Det gick inget vidare för jag blandar ihop det så jag ska göra om de.. 
Igår blev jag depprimerad för att nu ska inte greys anatomy sändas förens i vår.
Igår kände jag hur tårarna kom för avsnittet var lite sorgligt..
Men sen satt den känslan av att vara ledsen..
Det har nog varit lite för stressigt sista tiden i skolan.. 

Jag mår inte helt bra efter Lottas bortgång.. 
Men jag kämpar för att komma vidare.. 
Men det blir ju lite jobbigare då man har förlorat 3 vänner på tragiska sätt.
Men det ena var då vi gick i högstadiet.
Aja nog om det nu..

Igår satt jag och hittade musikal avsnittet på youtube med greys anatomy..
Minns hur jag satt o grät en massa..
Jag har svårt att hålla mej från att gråta vid sådanna avsnitt.
Jag trodde calliopie skulle dö i avsnittet med barn i magen..
Men hon överlevde som tur e för hon e bäst i greys.
Det avsnittet är så jävla bra och låtarna dom sjunger är jävligt good..
Där inser man hur lätt det är att förlora någon..


Så bra låt


Nä nu ska jag gå o göra annat



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar