fredag 9 december 2011

Fredag!!

Imorse vaknade jag kl halv 6 o låg kvar i sängen i 20 min..
Sen var det att gå upp o göra sej klar för att sen väcka lillan..
Hon ville knappt gå upp idag..
Men efter att jag hade tagit fram hennes kalendrar så gick det bättre..
Min förkylning är värst på morgonen o jag önskar att den hade försvunnit..
Hostar halvt ihjäl mej ju.
När jag berättade för lillan att hon skulle till pappa idag så log hon..
Hon har verkligen saknat honom.
Men när jag skulle gå från dagis så blev hon ledsen..
Det är verkligen inte kul o lämna henne då.. 

När jag sen skulle gå till bussen fick jag sms av vår matte lärare om att lektionen var inställd..
Så det blev inget prov idag heller..
Men fick gjort en massa innan jag skulle till skolan för att ha rättskunskap.
Jag höll verkligen på o somna på lektionen..
Satt o ritade för att jag inte skulle somna..
Sen då vi skulle sluta fick vi reda på betygen..
Jag trodde jag skulle få ett godkänt..
Men fick istället VG och jag blev så glad..
Det e nog det bästa som har hänt idag..

Nu blir det en lugn kväll..
Ha det gott alla..
Skriver mer sen 
Bye!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar