onsdag 28 december 2011

Tisdag

Jag vaknade då lillan väckte mej och satte igång tvn.. 
Så jag kunde sova lite till för det behövde jag..   
 Sen gick vi upp för att göra frukost till lillan.
Så kollade jag om jenny hade förberätt kaffekokaren till mej innan hon hade gått till jobb
Och det hade hon gjort o det tyckte jag var gulligt av henne.
Sen hoppade jag in i duschen för mitt hår såg ut som fan.
Jag och lillan gick senare ner till jennys jobb för att mötas.
Sen gick vi till HM för att handla vantar till felicia..
Så började lillan skrika och tjata efter korv med bröd så det åt vi sen på pressbyrån.
Jag blev så stolt över henne för hon åt hela korven + brödet.
Det brukar hon inte vilja göra annars  så jag blev så glad :)


När vi kom hem satte vi oss och drack kaffe.
Sen ville lillan måla med sina vattenfärger.
Jenny gav mej en massa scrapbook saker som jag har användning av..
Hur jag skall få hem allt är en annan fråga..
Aja det löser sej.
Nu blir det nog snart att nanna kudden..
Skriver mer imorgon
Natti Natti
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar