söndag 1 januari 2012

Då har år 2012 startat

Då har det nya spännande året börjat.
År 2011 var ett rätt bra år förutom att man förlorade en underbar vän..
Låt mej aldrig drabbas av sådant fler gånger..
Det nya året har startat bra.
Imorgon kommer vår nya hyresvärd och vår förra hyresvärds syster.
Kan vara kul o se vem den nya hyresvärden är..
Det tråkiga var att det inte var någon av de unga killarna som köpte huset..
Dom verkade vara så bra för dom såg att det var mycket som behövdes fixa.
Det kommer nog en besiktnings man oxå..

Så idag har man städat som bara den. 
Men fint blev det..
Har fortfarande en jävla förkylning..
Vet inte om jag snart skall lägga mej och läsa bok eller jag ska se twilight..
Hoppas nu alla får ett bra år med massa positiva saker..
Till sommaren ska jag vara klar med min utbildning sen blir det att jobba..
Skall bli så skönt..

Pratade med lillan igår vid 12 slaget o då sa hon 
Mamma jag ser på raketer o mamma dom kostar mycket :)
Man bara smälter då hon säger så..
Mammas lilla hjärta..
Saknar henne så men på onsdag blir det o mysa med henne igen..
Ha en fortsatt trevlig kväll alla 
Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar