söndag 22 januari 2012

Trevlig dag =)

I morse vaknade vi lite efter 9..
Jag var relativt pigg fast jag hade drömt en väldigt sjuk dröm..
Jag drömde att det skulle bli en tsunnami våg..
Jag skulle köra med lillan till trelleborg  för åsa ville de..
Men då hittar jag inte mina nycklar till bilen..
Aja långt om länge kom vi till åsa..
Det var väldigt läskig dröm kan jag säga..

runt halv 11 ringer Anton  och säger Felicia ska klä på sej o komma hit o leka..
Söta lilla Anton lät så gullig då han sa de..
Så pratade jag med Martina så vi bestämde att vi skulle ses vid 13.00
Dessa barn hade verkligen roligt...
Jag och Martina pratade om allt mellan himmel och jord och drack te.. 
Idag var de snöblandat regn så snön la sej inte..
Nu ikväll har jag o lillan myst..
Sen såg jag på gladiatorerna ..
Och efter gladiatorerna så var det min favo film  The day after tomorrow..
Så jävla bra den är..
Nu blir det att inta sängen

Sov gott allla!! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar