onsdag 18 januari 2012

Onsdag

Vaknade runt 5 i morse o hade fruktansvärt ont i ryggen o ena skinkan..
Så det var att trycka i sej alvedon..
Sen vid halv 7 väckte jag lillan o hon var väldigt trött..
Stackars liten som dras upp så tidigt på morgonen..
Idag har man varit helt slut..
har inte fått gjort allt man skulle..
Men e jag igång för länge måste jag lägga mej ner..
Hatar verkligen den jävla iscias nerven..
Sorry kommer ej ihåg hur de stavas..

Det e inte ofta jag får de men nu känner man sej trött på de..
Önskade att man hade kunnat trolla bort de..
Såg idag att CSI NY hade säsongs start i måndags..
Hur kunde jag missa de..
Skärpning..

Imorgon är jag ledig för matten är inställd..
Men har ändå en massa att plugga..
Idag hade jag nog inget roligt att skriva tyvärr.. 
Har inget tålamod till att fundera ut nått bra att skriva om..
det var nog allt..
Bye.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar