fredag 13 januari 2012

Fredag

I morse fick jag gå upp vid 06.00 för att vi skulle ju till ystad på möte..
Jag var fruktansvärt trött men hade inget val.
Logopeden tyckte att felicia var jätte duktig på att prata..
Men när hon blir blyg så pratar hon tyst så man knappt hör.
När vi skulle hem med bussen körde dom en annan väg så jag blev lite rädd att vi hade tagit fel buss.
Men vi kom hem o de var rätt buss..

Lillans pappa var o hämtade lillan idag..
Hon ville nog inte riktigt följa med..
Men det gick till sist..
Här e så tyst då hon inte är hemma..
Sen skickade martina o fråga om vi skulle ta en cigg ihop innan hon skulle åka.
Så jag sa ja de kan vi..
sen följde jag med till bussen..
När jag kom hem öppnade grannen sin dörr o sa det var en kille som sökte dej..
O jag sa bara jag ska inte ha nån kille här idag..
Då var det vaktmästaren som hade ringt på för han behövde låna en tång..
Så jag letade upp en så hör man grannen: Jag får se vad de e för nått?
Men hallå jag vet vad en tång är o hur en sådan ser ut..
Blev så lack på henne grrrr..
Sen ringde martina o vi snackade lite till..
Senare pratade jag o jenny eftersom att jag hade lovat att ringa..

Nu e man helt slut i huvudet men får nog va uppe ett tag till =)
Nä nu har jag nog inte mer o skriva.. 
Bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar