lördag 14 januari 2012

Vilken dag..

Vaknade vid halv 10 o var väldigt pigg..
Senare ringde martina o sa att hon skulle hem idag så ville jag så kunde jag komma bort om..
Men jag pluggade innan hon kom hem så nu hoppas jag att jag hinner med allt som skall göras imorgon..
Hade verkligen en mysig pratstund med gumman min..
Vi kom fram till en hel del..
jag ska försöka sluta röka o de e inte så lätt..
Men tillsammans lär de nog funka..
När jag kom hem la jag mej i soffan o kollade på gladiatorerna..
Ikväll undrar jag vad den ena tävlande höll på med..
Skulle han försöka dra av shortsen eller lyfta gladiatoren..
Jag höll på o dö av skratt..
Dom är nog inte så lätta o bära..

Börjar känna mej lite trött faktiskt men har lite till o fixa i spelet..
Saknar lillan enormt..
Hon har namnsdag..
Så grattis felicia..

Mamma älskar dej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar