tisdag 17 januari 2012

Tisdag..

Så att min systerdotter  har gjort en kommentar =)
Tack gumman!!
I morse kom jag knappt ur sängen så ont som jag hade..
Så lillan fick vara hemma eftersom att jag ändå är ledig på tisdagar..
Kan sitta ca en 40 min sen har jag så ont att jag måste resa på mej o gå en stund..
Så idag har jag inte fått gjort så mycket..
Idag åt vi stuvade makaroner och stekt falukorv..
Något som lillan älskar och hon åt upp hela portionen..
Jag blev så stolt över att hon åt allt..
Men det var lite gnäll om att hon ville ha mjölk hela tiden men så blev de inte..
Hoppas hon snart kommer in i att man inte ska dricka sej mätt på mjölk..
Men hon älskar mjölk och dricker helst de..

Efter att vi hade ätit så fick jag huvudvärk..
Minns sen jag var liten att kiropraktikern sa att när jag blev större så kunde jag få mycket huvudvärk..
Men jag är glad över att det inte är så ofta..
Ikväll ville inte lillan sova alls..
Hon sprang fram o tillbaka..
Men långt om länge blev de tyst..
Nu hör man grannens tv väldigt bra så det känns som dom har fel på hörseln..
Aja hoppas dom har skruvat ner tills att jag går o lägger mej för annars blir jag tokig..
nä nu har jag inte mer o skriva..
Ha en fortsatt trevlig kväll
Bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar