måndag 6 februari 2012

Rökfri i 7 dagar...

Jag har varit rökfri i hela 7 dagar men har varit en rätt tuff vecka..
Har kommit på mej sj att jag har varit väldigt frånvarande..
Idag skickade martina e du sur??
O jag fattade ingenting förens hon berättade..
O jag var ju verkligen inte sur på henne haha..

Sorrry folk om jag inte har hört av mej men nu vet ni varför..
Var gång jag pratade med någon så tog jag den där goa ciggen..
Vilket troligtvis har gjort att jag inte har pratat i telefon så mycket..
Jag har nu fått mina rastlösa situationer o det e verkligen jobbigt..
På kvällen blir det att man sätter sej o ser på tv för o ha annat o tänka på..
Nu har helt plötsligt alla serier kommit igen som man tittar på..
Jag har fastnat för bravo juicen Tropiska frukter och choklad..
Men också saltlakris i hårda karameller.. 
Jag har oxå gått upp nästan 3 kg på en vecka..
Visst vill jag gå upp i vikt men med lite muskler oxå..
aja det blir nog bra till sist =)

Idag har man pluggat o tagit det lugnt =) 
Är ledig imorgon men då ska man givetvis plugga och städa trappen =(
Man kanske skulle lägga sej i solariet en dag kanske..
Nä nu ska jag se om jag finner lite nya ideer på en hemlighet..
Avslöjar mer en annan dag =)
Bjuder på en halvdålig  bild haha



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar