tisdag 14 februari 2012

Alla hjärtans dag!!

Morgonen började bra..
Efter jag lämnat lillan på dagis bar de hem för och äta frukost..
Därefter var man tvungen att börja städa för den där barnpsykologen skulle komma vid 14..
Stressade som fan men det blev bra till sist =) 
Hon var jätte trevlig ..
annars brukar dom vara nornchalanta..
När jag sen hämtade lillan på dagis fick jag en alla hjärtans dag present..
Så glad man blir..
Jag firar inte sådant trams i vanliga fall hahaha..
Men för lillans skull så gör man..
Lägger ut en bild på de i slutet..

Nu e de 4 st som tycker jag börjar bli lite för rund om magen...
Nä jag e inte gravid..
Har gått upp 4 kg på 2 veckor sen jag slutade röka..
Och givetvis sätter de sej på magen istället för på dom andra delarna på kroppen.
Nu blir det att träna bort denna..
Jag e glad för att jag har gått upp men inte att de lägger sej på magen.

Aja har haft en bra dag iallafall..
Det snöar som bara den.. 
och imorgon ska de regna påstår dom så det återstå att se..
Och då blir de bara massa slask snö.. 
Bläää
Nä de var nog allt 
=)
Bye
 Så otroligt gulligt <3
Den har hon gjort sj då hon är allt duktig <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar