fredag 9 december 2011

Sweet =)

Somnade på soffan och hade en super fin dröm.
Du måste vara speciell för nu har jag drömt om dej 4 nätter..
Drömmen jag hade nu ikväll kändes så verklig då jag vaknade.
Men sen förstod jag att det bara var en dröm..
Nu skrämde du mej inte med att du red på en björn..
Vi hade myst och kollat på film i drömmen..
Så säger du till mej att vi måste se en film till för jag vill mysa mer innan vi ska sova :)
Så innan jag vaknade sa du till mej att denna gång släpper jag dej inte..
Hur sött var inte det då..
Eftersom att du är med i mina drömmar och är så snäll o söt i dom så måste du ju vara en bra kille =)
När jag sen satt o tänkte så kommer jag ihåg kramen du gav mej innan du skulle köra hem..
Jag var så glad att jag hade fått träffa dej o sen sabbade jag det av ren osäkerhet..
Tänker inte skriva ut varför här..
Men om du läser detta så vet du nog vad jag menar för du mådde inte så bra..
Men jag är så glad för att vi har börjat prata igen fast det inte är var dag..
Och några av mina vänner undar var jag hittade dej haha.
vi började första gången prata på lunarstorm..
Usch känns som det var år och dar sen lunarstorm fanns..
Nu tror jag många är nyfikna om vem jag skriver om haha..
Och ja jag har fina bilder på han men nu ska jag vara elak..
Ni får inte se nån bild på honom..
Vem vet ni får kanske se bild på honom en vacker dag..

Nä nu ska jag vänta en timme på att kunna ta min alvedon..
Sen ska jag lägga mej och sova och hoppas jag är bättre imorgon..
Varför skulle jag nu drabbas av feber efter en så bra dröm..
Men har väl ett jävla virus i kroppen som vägrar lämna mej..
Ha en fortsatt bra kväll alla..
Natti natti  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar