lördag 3 december 2011

Helgen!!

Igår gick det väldigt bra på matten fast jag var lite trött..
På fredag ska jag ha provet men det kommer nog gå bra..
Sen på rättskunskapen fick vi tillbaka våra prov uppgifter..
Jag blev så glad när det stog VG..
Jag kan o det gäller bara att jag peppar mej..
Till sommaren ska jag vara klar men USK utbildningen.. 
Ska bli så skönt..

I trosdags fick jag höra av engelsk läraren att syon var så glad för jag klarade de så bra med distans kurserna.
Det kändes så bra att höra det..
Kommer ihåg när jag påbörjade dom..
Jag trodde aldrig att jag skulle klara av det men det gjorde jag..
Men det har inte varit helt lätt men har kämpat på bra..

Min ena syster säger att jag har klarat mej bättre än henne..
har svårt att ta till mej komplimanger..
Det har med min barndom att göra..
Men jag är starkare än vad jag själv tror.
Jag måste helt enkelt börja inse att jag kan..

Mina vänner betyder så sjukt mycket för mej..
Utan er hade jag aldrig varit så stark och ni är en ända stor familj för mej.
Men min dotter är mitt ljus i mitt liv och hon är mitt allt..

Idag har jag och lillan myst till cars2..
Felicia e helt fast vid blixten MC Queen..
Hon har fått för sej att hon ska ha allt med cars bilarna..
Här e det inte dockor o sådant..
Undrar hur jag var..

Sen gjorde jag kassler gratäng och det blev riktigt gott..
Linda och Emilia skulle ha kommit idag men så blev de ej..
Vi skulle gå på invigningen för vårat nya torg i skivarp.
Men det blåste och regnade förmycket..
Där skulle vara fiskedam och karusell för barnen.
Sen skulle tomten komma till alla barn..
Lite tråkigt att det inte blev som planerat..
Har sett på Twilight och ätit räkor i min ensamhet..
Känns lite tråkigt o sitta själv om kvällarna nu..
Men det kommer väl haha..
Nä nu blir det snart o sova..
Hoppas bara jag inte vaknar kl 08.00 igen imorgon..
Vill ha lite sovmorgon nu..
Ha en underbar kväll alla..

Bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar