söndag 4 december 2011

Söndag

Idag har man mest tagit det lugnt.. 
Låg i soffan o läste bok.. 
Men den var inte så rolig tyvärr..
det är Bruce Dickinsons självbiografi.. 
Lillan badade ikväll o sen pratade jag o jenny om julen.. 
Känns som att det kvittar vad jag gör för val var vi ska va i jul för det kommer kännas fel ändå..
O det tar hårt på mej att man inte vet vad man ska välja pga sura miner..
Jag vet att jenny inte blir sur..
Men så lite som hon träffar felicia e det lite elakt o säga nej..
Sen e det ganska skönt o åka bort till småland o vi ska bara vara borta 2-3 dagar..
Aja vi får se hur jag gör.. 

Pratar med en person nu som e söt som sockervadd haha
Nä men jag kommer inte avslöja nått mer om de haha
Hemligt.. 

Nä nu ska jag inte skriva mer..
Eller jo Nightwish nya album är super bra =)
Ha en fortsatt bra natt
haj o ivaj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar