söndag 4 december 2011

Söndag morgon

Vaknade av att lillan väckte mej och sa frukost mamma =)
Hon är så go på morgonen.. 
Såg nu på facebook att det har åskat och haglat..
Hmm jag har då inte hört de så jag har sovit gott då ju..
Men den drömmen var ganska bra som jag drömde haha
Kommer inte skriva vad den handlade om för det håller jag för mej själv..
Men det var ingen negativ dröm som tur e..

Nä nu ska jag dricka te för sen blir det att tvätta om inte det blir problem att kunna gå ner där..
Det e ju som så att den nya tvättmaskinen står i trappen ..
Precis där man ska gå ner i källaren..
Jag e smal men fan inte så smal så jag kommer förbi..
Blir bara så trött på de att det inte blir fixat med en gång...
Nu har det varit såhär i över en månad o man ska väl kunna tvätta..

Nä nu ska jag ta o röka min morgon cigg..

Ha en bra dag alla.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar