lördag 17 december 2011

God Morgon

Dricker mitt morgon te men känns inte som jag piggnar till..
Jag vet att där e några som har frågat varför jag inte har hört av mej på sista tiden.
Men det är för att det har varit mycket läxor att fixa nu i slutet av terminen.
Så jag har inte haft tiden att höra av mej.
Idag står det tvättning och städning på mitt schema..
Sen ikväll ska jag ringa jenny o kolla vad vi ska köpa för julmat..
Som tur blir det inte dyrt..

Man kanske skulle ta och slå in alla julklappar för annars får jag väl stressa med det precis innan.
Så har det nog alltid varit ..
Men på måndag ska jag ha examination med läraren i människan socialt och kulturellt.
Sen på tisdag är det julavslutning o det kan jag inte missa..
På onsdag blir det att åka till psykologen.
Och på torsdag ska jag med lillan till tandläkaren..
Där efter åker vi till småland..
Jag längtar redan men så stressigt det blir i veckan..
Aja sen är det slappa som gäller hihi..

Jag vill ha ett stort hus så man kan pynta huset mycket..
Såg en jävligt fräck video på you tube..
Hade nog varit ganska roligt o vara ljus tekniker..
Men vilken el räkning man måste få..
Skall lägga ut den här på bloggen
Ha en bra dag alla.. 

detta har du verkligen gjort bra =)
Så vackert

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar