tisdag 13 december 2011

Lucia =)

Idag när jag väckte lillan var hon trött men på bra humör..
Hennes morgon humör kommer verkligen från mej haha..
Igår fick lillan pepparkaks dress som hon ville ha.
Hon var verkligen fin i den.
När hon kom till dagis ville hon visa annika att hon hade fått en sån..
Idag gick det att lämna henne utan att hon såg ledsen ut.
Dom har fått väldigt konstig mat på dagis..
Minst en gång i veckan e det nån skum mat som inga av barnen gillar..
tro fan att lillan inte äter som hon ska nu..
Hon försöker köra med " Jag tycker inte om det mamma"
Det blir ganska jobbigt att tjata vid maten.. 
Vegetarisk pytt i panna är väl inget att ge barn..
Sen har dom vegetarisk lasange..

Det fanns då inte på vår tid..
Det börjar bli helt fel med skolmaten..
Ska småbarn börja bli vegetarianer??
Så jävla sjukt..
Idag var vi på lucia firande på dagis..
Så fina alla var..
gillar faktiskt lillans avdelning..
Dom är så trevliga där och lillan trivs så bra =)

På torsdag ska jag o linda med barnen till vellinge blomman..
Vi ska kolla på julbyn =)
Sen på fredag är det utvecklings samtal på dagis =)
Men det brukar faktiskt gå bra..
Så där oroar jag mej inte..

Har pluggat som en idiot nu till sista uppdraget i människan socialt och kulturellt.
På måndag e det examination..
Är alltid lika nervös..
Men denna gång måste jag komma ihåg mycket mer än på dom förra usch..
Detta ska jag fixa så skiter jag i vilket..
Nä nu blir det snart att hoppa ner i graven o sova..
Bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar