lördag 10 december 2011

Äntligen feberfri =)

Har varit feberfri sen kl 15..
Så jävla skönt men har ont i kroppen..
I morse vaknade jag 05.20 av en mardröm..
Hade svårt att somna om sen men lyckades till slut..
Sen vaknade jag vid 06.48 och hade värsta host attacken..
Jag frös som bara den så det blev att gå upp o ta alvedon och en cigg..
Sen la jag mej i sängen och somnade om som tur va..
Gick upp vid 9 och drack te..
Spelade lite på Pioneer trail men tröttnade fort på de.
Sen fick jag för mej att jag skulle vika tvätt o tvätta fast jag hade feber..
Jag var helt rastlös o det var tråkigt att bara ligga ner..
Men det e jag i ett nötskal då jag är själv hemma..

Sen tog jag ett bad för en stund sen..
Det var nått jag till sist ångrade..
Toa locket for ner och toa pappret.. 
Det var läskigt så nu kommer jag aldrig bada när jag är sj hemma mer..
Jag vet att det låter skumt som fan..
Men här trillar saker i golvet ibland..
Här e nått som spökar här..
Nä nu ska jag lägga mej i soffan och se en film som både jag o linda vill sen..
Men jag kan ärligt talat inte hålla mej mer..
Nä ha det bra o jag kanske skriver ett inlägg till ikväll..
Bye!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar