lördag 26 november 2011

Busväder!!

Det både blåser och regnar..
Igår kom lindas hund Pop och det har verkligen gått bra o passa henne.
Lillan vill att vi ska köpa en hund nu haha..
Men jag har inte tid just nu med hund så det får bli senare..
Idag blev det köttbullar och mackaroner.
Har varit ganska trött idag men nu börjar jag bli piggare..
Så typiskt att man e pigg på kvällen och trött på morgonen.

I natt innan jag skulle gå och lägga mej gick strömen.
O jag hade ju gömt ficklampan så den var inte så lätt o hitta då man inte såg ett skit haha
Men ville inte tända en massa stearin ljus för jag skulle ju ändå gå och lägga mej. 
Nu vill jag att snön ska komma.. det e så fint då den faller och då inga spår syns. 
Så snön får ta o pallra sej hit. 

Nä nu kom emma tobbe och wille så nu ska jag fixa ett program till dom.

Bye 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar