lördag 19 november 2011

Lördag 19/11

jag vaknade kl halv 9 och skulle bara morna mej men somnade om som vanligt..
sen vaknade jag lite över 10.. 
Senare så pratade jag men min underbara vän martina.
Vi bestämde att vi skulle dricka kaffe men efter vi hade lagt på tog de inte lång tid innan hon ringde igen.
Då ville hon att jag skulle handla kladdkaka.
Mumsigt gott..

Mär jag kom till dom så såg jag att jag hade tagit kladdkaka med smak av Pepparkaka.
Men den var jävligt god så smaka den om ni gillar Pepparkakor =)
Har busat en massa med martinas son anton..
Han är lika förkyld som lillan är.. 
Stackars barn tänk om dom hade fått slippa det..
När vi gick ner till tvättstugan frågade martina om jag ville äta pizza med dom.
Så det blev så och äckligt mätt var man sen..
Kom hem vid 21.00 men ganska skönt o komma bort lite oxå.

Är så glad för att jag har martina som vän.
Hon är helt underbar och vi kan prata om allt och hon finns där då man mår dåligt.
Det är en vän jag aldrig vill förlora för vi har alltid roligt.
Gumman du e speciell o har en plats i mitt hjärta som ingen annan vän har <3
Bjuder på en fin bild på mej och martinas son =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar