fredag 11 november 2011

Lite blandat!!

Förlorade en vän för nån månad sen på ett väldigt tragiskt sätt därför har min blogg varit väldigt tyst men nu ska jag få tillbaka mitt bloggande igen. Förra helgen var jag och en vännina o hennes kille ute och shoppade. Jag hittade en fin jacka till mej och 2 par skor. Lillan fick skor och strumpor.
kommer lägga upp bilder på det nu ikväll tänkte jag.. Skulle ha gjort de i söndags o glömde verkligen bort det. Lillan e så go och hon växer så det knakar.. Hon tjatar om att hon ska ha snö nu.. Söta lilla sötsak.. Sen vill hon ju ha kalender som hon vill öppna nu men hon får ha lite tålamod till.. Det är inte lätt o ha tålamod när man ser sådanna i affären.. Men snart så får hon sin vilja fram för det är inte lång tid tills den 1 december kommer. 


Idag när jag gick med lillan till dagis fick jag ett sms där det stod : Hej det blir ingen matte idag för jag är sjuk mvh jenny. Lite tråkigt att det inte blev nån matte men när jag kom hem igen fick jag gjort lite iallafall. Sen åkte jag med lisa till skolan för o ha rättskunskap. Nu har dom flyttat fram tiden då vi börjar med 15 min. Störigt eftersom att då hinner jag inte med bussen hem 14.50 utan får stanna o vänta på bussen en timme. Idag pratade vi om konsumentköps lagen och några andra.vilket blev att jag höll på o somna.. Var ganska tråkigt men i mellanåt har vi rätt roliga diskussioner. Nu ikväll la jag mej i ett varmt bad vilket var behövligt. Så snart blir det o lägga sej i soffan och glo på Bones


Bye: Ps glöm inte bort att det strax kommer ett inlägg med mina nyinköpta saker..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar