torsdag 28 februari 2013

Torsdag...

Idag var jag verkligen trött när jag vaknade..
Ville bara somna om men det var bara att gå upp..
Har sovit jätte konstigt dom sista nätterna..
Väldigt konstiga drömmar och att man vaknar o tror de e dax att gå upp..
Lillan var jätte duktig då vi gick till dagis..
Trodde hon skulle gnälla men inte ett dugg..
När jag kom till jobb var vi bara några stycken..
Nu känns det bara konstigt då allt folk slutar en efter en..
Vi var ett roligt gäng..
När jag slutade så ringde jag martina så det blev fika o mysa med melina..
Busiga lilla troll..
Hon fick för sej att hon inte skulle somna..
Men jag tog över och lyckades..
Så jag passade henne medans hon hämtade anton..
Han e ju också bara för go..
Sover elli också??

När vi kom hem ringde det på dörren..
Det var maria och vi drack te och pratade..
Felicia hade koll på att maria hade namnsdag..
Senare bakade vi cup cakes..
Blev ganska bra men lite för sött för min del..
Men då blir jag kanske sötare hahaha..
Nu blir det snart att lägga sej i soffan o glo på tv..
Ha en fortsatt trevlig kväll alla läsare..
Ha det
Bye!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar