fredag 8 februari 2013

Fredag

Idag har jag haft en bra och rolig dag..
Först var man på jobb..
Idag flyttade vi lådor och stolar..
Man kan ju inte låta bli o skratta ibland..
Vi är ett ganska bra och roligt gäng där ute..
Sen gick jag o veronica till skurup..
Kallt var de och det snöade..
Sen då jag kom hem bytte jag kläder och gick till martina..
Vi drack kaffe och åt kladdkaka..
Vi pratade om en hel del..
Men hade super trevligt som vanligt..
Sen gick jag och hämta mitt busfrö.
Då träffade vi hennes gamla dagisfröken..
Hon har varit ett stort stöd..
Hon kunde ringa och fråga hur man mådde under utredningen..
Det är ingen annan som har gjort de..
Jag hoppas felicia får henne när hon börjar skolan..

Tänk vad åren går fort..
Jag hinner inte med längre.
Denna vecka har bara sprungit iväg..
Just nu arbetstränar jag 2 timmar om dagen..
Men är helt slut på kvällarna..
Jag hoppas snart att jag blir bättre..
Mina vänner betyder så mycket..
Utan er hade jag inte klarat de..
Ni finns där och stöttar mej när det är som värst..
Snart blir det att hoppa ner i ett varmt bad då jag fryser som fan..
Sen ska jag ta mitt täcke och lägga mej i soffan..
Blir inte mycket mer ikväll..
Ha en super bra kväll alla läsare..
bye!!

1 kommentar:

  1. Ja de blev en del prat om livet o dess hårda skola... Tänk på vad du gör o försök undvika dem misstag jag gjort! Även om man lär sig bäst av sina egna..

    SvaraRadera